
Naziv operacije
sodelovanja LAS: |
Tržna znamka
Vipavska dolina |
Upravičenec/izvajalec
operacije: |
LAS V objemu sonca / vodilni partner LAS: RRA SEVERNE PRIMORSKE
d.o.o. Nova Gorica |
Vodilni partnerski
LAS: |
LAS Vipavska
dolina |
Začetek in
zaključek operacije: |
01. 08. 2021
– 30. 04. 2022 |
Celotna
vrednost operacije sodelovanja LAS na ravni LAS V objemu sonca: |
27.303,20 € |
Skupno predlagano
sofinanciranje Republike Slovenije in EU iz Evropskega sklada za regionalni
razvoj na ravni LAS V objemu sonca:
|
20.000,00 € |
V operaciji sodelovanja lokalnih akcijskih skupin sodelujeta LAS Vipavska dolina in LAS V objemu sonca, ki bosta skupaj
izvajala vse aktivnosti. Prostor znamke Vipavska dolina zaobjema zaokroženo
območje vseh šestih občin, ki si v upravnem smislu delijo Vipavsko dolino: Občina Ajdovščina, Mestna občina Nova
Gorica, Občina Miren-Kostanjevica, Občina Renče-Vogrsko, Občina
Šempeter-Vrtojba in Občina Vipava. Razlog za pripravo operacije sodelovanja
je prepoznava nujnosti povezovanja dveh sosednjih LAS, ki pokrivata vsaka svoj
del območja krovne znamke prostora, tržne znamke Vipavska dolina.
CILJ
S
povezovanjem, sodelovanjem in vključevanjem vseh relevantnih deležnikov z
območja sosednjih dveh lokalnih akcijskih skupin, ki delujeta na prostoru tržne
znamke Vipavska dolina, oblikovati trajnostni koncept znamke prostora,
vzpostaviti njeno sistemsko upravljanje in na podlagi pravil znamčenja
ponudnikov v okviru podznamk »Turistična destinacija Vipavska dolina« in
»Izvorno iz Vipavske« začeti z vključevanjem ponudnikov v znamko.
NAMEN
Preko
sodelovanja dveh lokalnih akcijskih skupin neposredno prispevati k namenu
znamčenja v okviru tržne znamke Vipavska dolina, to je k dvigu prepoznavnosti
območja prostora znamke kot zelene turistične destinacije za aktivno
preživljanje prostega časa preko celega leta in kot območja kakovostnih
pridelkov in izdelkov (prehrambnih in ostalih) ter posledično vplivati na dvig
dodane vrednosti produktom in storitvam z območja ter na pozitivni imidž
območja kot privlačnega in ugodnega za vlaganje v gospodarsko in turistično
infrastrukturo in za bivanje.
AKTIVNOSTI
Postavilo se bo predlog sistema upravljanja z znamko, pripravilo pravila za
znamčenje ponudnikov v podznamki »Turistična destinacija Vipavska dolina« in
»Izvorno iz Vipavske doline« in izvedlo usposabljanja za ponudnike. Vzpostavljena
bo e-platforma za vključevanje ponudnikov v podznamki. Izvedeno bo tudi pilotno
znamčenje.
NEPOSREDNE
CILJE SKUPINE so: lokalne skupnosti (6 občin), ostali relevantni deležniki iz vrst
javnega, zasebnega in ekonomskega sektorja, posebno ponudniki storitev in
produktov, ki bodo pristopili v sistem znamčenja. Posredni ciljni skupini sta
obiskovalci območja (turisti) znamke prostora Vipavska dolina in kupci
znamčenih produktov.
Evropski strukturni in investicijski skladi